پروفایل کاربری
درباره سایت

باسلام از اینکه به سایت شخصی اینجانب دکتر ساناز تهرانی رئیس مرکز بهداشتی ولیعصر و خدمات باروری تهران بزرگ وارد شدید کمال تشکر داشته وبا هدف ارتقاء سطح تعلیمات و دانسته های زوج های جوان و پاسخ به انواع سوالات آنها وکاهش استرس هاوراهنمایی آنها اقدام به پاسخ دهی به دوستان عزیزم نمودم.
آرشيو سایت
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مشاوره قبل و بعد ازدواج و آدرس aghd.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


مشاوره قبل و بعد ازدواج
- :: - ::  پاسخ به سوالات توسط : ساناز تهرانی
       
مشاوره قبل و بعد ازدواج

نام: ساناز تهرانی
.........................................................
جنسیت: زن
.........................................................
محل سکونت: تهران
.........................................................
سن: 15 / 4 / 1359
.........................................................
میزان تحصیلات: دکترای عمومی
.........................................................
شماره تماس: 0919
.........................................................
ایمیل و ای دی یاهو: sanaze20@yahoo.com
.........................................................
درباره من: باسلام از اینکه به سایت شخصی اینجانب دکتر ساناز تهرانی رئیس مرکز بهداشتی ولیعصر و خدمات باروری تهران بزرگ وارد شدید کمال تشکر داشته وبا هدف ارتقاء سطح تعلیمات و دانسته های زوج های جوان و پاسخ به انواع سوالات آنها وکاهش استرس هاوراهنمایی آنها اقدام به پاسخ دهی به دوستان عزیزم نمودم.

نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت21:18---21 آذر 1391
سپیده هستم 19 سال ام هست خوشگل و خوش تیپ / دانشجوی حسابداری در رشت / بچه کرج دنبال یه پسر رشتی هستم 09389260131

اکبر
ساعت19:55---20 آذر 1391
من بدنبال یه دختر سن بالا از اسلامشهر یا تهران هستم/ برای صیغه و سکس مکان از شما 09199363501

سوگول
ساعت13:47---8 خرداد 1391
سلام
من 25 سالمه و الان 9 ماهه که با پسری 30 ساله آشنا شدم آشناییمون هم ازهمون اول به قصد ازدواج بوده؛ مستقله و شرایط ازدواج رو هم داره ؛ مادرم در جریان این رابطه هست. من از همون اوایل رابطه باهاش صادق و روراست بودم اونم همینطور.
ما تو این مدت همدیگرو ملاقاتم کردیم که هر بار مادرم در جریان بود الانم مرتبا ارتباط تلفنی داریم. خونوادش فهمیدن که با دختری رابطه داره اما نمیدونن کیه. من از چند ماه پیش ازش خواستم منوبه خونوادش معرفی کنه اما اون از همون اول به من گفت " هروقت با خودم به نتیجه منطقی در مورد تو رسیدم و هم اینکه شرایط مناسب پیش اومد اونوقت خونوادمو در جریان میذارم". الان تا حدودی به اون نتیجه منطقی که از شناخت میخاد رسیده اما شرایط مناسب پیش نیومده. این تاخیر هم بخاطر مشکلیه که با پدرش داره، چون نظر پدرش اینه که با دخترعمه ش که خیلی ام پولداره ازدواج کنه و خیلی ام رو نظرش مصره. اما اون همش مقاومت میکنه ، میگه نمیتونه به عنوان همسر بهش نگاه کنه و اگه تمایل داشت باهاش ازدواج کنه همون چند سال پیش که شرایطشم داشت ازدواج میکرد. میگه دلیل اینکه تا حالا قضیه مونو به پدرش نگفته بخاطر اینه که فعلا نمیخاد ریسک کنه و جواب منفی ازش بشنوه و منتظره حالا که پدرش فهمیده با دختری رابطه داره شاید با گذشت زمان و هم اینکه این مقاومتشو ببینه باعث بشه نظرش تغییر کنه و اونموقع اگر مطرح کنه و باهاش صحبت کنه شاید راحتتر قانع بشه . آخه ازطرفی ام نمیخواد رابطش با پدرش به هم بخوره، . در این مدت پدرش چندبار ازش خواست که ازدواج کنه و نظرش همون دختر عمش بود ولی بازم نظر پدرشو قبول نکرد! حالا منم موندم این وسط چیکار کنم ؛ خیلی دوسش دارم ، تو این مدت به 2 مورد از خواستگارام جواب رد دادم حالام یه کیس دیگه پیدا شده که موقعیتشم خوبه و مورد تایید اما دلم رضا نیست جواب مثبت بدم. از طرفی ام نمیدونم تا کی با این وضعیت ادامه بدم؟ تو بد شرایطی هستم نمیدونم چیکار کنم؟ به حرف دلم گوش بدم و این رابطه رو ادامه بدم یا که احساسمو زیر پا بذارمو واسه همیشه تمومش کنم . لطفا راهنماییم کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: